Dostosuj stronę
Zaloguj

Biuro Karier Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy.

Jesteś tutaj: Strona główna
poniedziałek, 25 Wrz 2017
  • TARGI PRACY I KARIERY 2017
Nazwa firmy / instytucji
Adres
Nazwa stanowiska Specjalista ds realizacji inwestycji
Liczba osób 1
Termin składania podań 2016-10-31
Branża Administracja
Budownictwo/Geodezja
Charakter pracy stała
Lokalizacja
Wymagania  wykształcenie techniczne;  umiejętność czytanie rysunków technicznych;  obsługa programu: norma, autocad, word, excel,  biegła obsługa komputera,  prawo jazdy kat. B,  sumienność, kreatywność, samodzielność, zaangażowanie,  zdolność planowania i organizowania pracy,  ambicja i zaangażowanie w powierzone obowiązki,  komunikatywność i otwartość w relacjach z innymi,  odpowiedzialność, samodzielność, sumienność,  dynamizm w działaniu.
Opis wykonywanych zadań  praca przy komputerze, drukarkach -skanowanie i drukowanie dokumentów;  wysyłanie zapytań do: podwykonawców, hurtowni, producentów;  wybór dostawców i wykonawców dla prowadzonych inwestycji, negocjowanie warunków współpracy;  tworzenie dokumentacji zakupowej;  weryfikacja dostarczonych: dostaw, dokumentów zakupowych;  weryfikacja oraz przygotowywanie dokumentacji powykonawczej;  rozliczanie inwestycji;  opisywanie dokumentów;  wprowadzanie dokumentów do programu;  kierowanie samochodem kat. B.  bieżące raportowanie wykonanych zadań.
Warunki zatrudnienia Praca od poniedziałku do piątku. Mile widziane osoby studiujące zaocznie.
Sposób kontaktowania praca@inelbud.pl tel.664 477 745
Osoba do kontaktu Anna Ciesielska

Newsletter

Jeśli chesz być informowany o nowościach Biura Karier? Wpisz swój adres e-mail poniżej!


Projekt współfinansowany
ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Ta strona używa informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji na stronie Polityce prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.